Weekje vrij! | Blog 8 - 31 oktober 2021

31 oktober 2021 - Valencia, Spanje

Lieve allemaal,

Wat heb ik toch weer een fijne week gehad!

Hey begon met een bezoekje van een oud collega/vriendin van mij. Samen met haar moeder hadden zij een klein midweekje Valencia geboekt. Ondertussen ken ik de stad, tenminste voor een programma voor twee dagen, best wel goed. Dus ben ik als tour-guide lekker met deze dames op pad gegaan! Dit was enorm leuk geweest en we hebben veel lol beleefd. Haar moeder kende ik nog niet, maar dit was voor ons beiden geen probleem! Hoe fijn :)

De ochtend dat zij vertrokken, kwam er in de avond een van mijn beste vriendinnetjes bij ons aan! Zij bleef dan ook bij ons logeren, enorm gezellig! De twee dagen die zij hier heeft gespendeerd, zijn we vooral toeristenuitjes gaan maken. Zo hebben we samen in de bus gezeten en zijn we bij het Oceanografic geweest.

Bij het Oceanografic In het OceanograficOp de hop-on hop-off tourbus

Als afsluiter van de week hebben we nog een voetbalwedstrijd bijgewoond. Beiden hebben we hier enorm van genoten. Hierna is zij helaas weer naar huis vertrokken. Het was een kort maar krachtig bezoek!

Met mijn grote vriend, SeaturdIn het stadion van CF València

In de avond ben ik nog even bij de vriendinnen langsgaan. Zij hadden ook vrienden uit Nederland over de vloer en heb dan met hen ook prettig kennisgemaakt.

Halloween was langzamerhand al te zien onder de mensen, maar nog niet veel waren er verkleed. Op zondagavond ben ik ook mee uitgegaan en zijn Halloween gaan vieren. We hebben het wederom weer erg leuk gehad en worden met de week dan ook closer.

Halloween

Ik ben dankbaar voor alle mooie mensen die ik hier heb mogen ontmoeten en voor de leuke verbindingen die hebben mogen ontstaan!

Dikke kus, Lies

1. Brigitte van de Koevering:
    2 november 2021
    Hoi Lisa,

Wat leuk om te horen dat je zo geniet. Ik ben afgelopen week met mijn man naar Sevilla geweest in het zuiden van Spanje. Heerlijk weer, lekker eten en inderdaad ook nog het staartje meegekregen van Halloween. Dat wordt traditioneel gevierd aan de vooravond van Allerzielen de dag waarbij we onze doden herdenken. Een vrije dag in Spanje dus voor jou een lang weekend. Veel plezier en doe veel groetjes aan Megen.