Herenigd! | Blog 13 - 12 december 2021

12 december 2021 - Valencia, Spanje

Lieve allemaal,

Jeetje wat gaat de tijd vlug. Het zit er alweer bijna op. Dit was alweer het één na laatste weekend.

Maar dat betekent ook, dat mijn liefste vriendinnetje op bezoek zou komen. Eindelijk zijn we dan weer herenigd. Ze is helemaal alleen naar mij toe gevlogen. En we hebben het weer beleefd.

Het begon natuurlijk met een dikke knuffel en heel veel bijkletsen. Ze kwam redelijk laat in de avond aan, dus hebben we de spullen gedropt en zijn we voor een avondwandeling gegaan! Dit was al erg gezellig, haar alles laten zien. Zij zelf vond dit ook enorm lekker en genoot van de Spaanse sfeer. We wilde eigenlijk een rondje lopen maar we zijn geëindigd bij mijn Valencia-aanse vriendinnetjes. Het was al snel gezellig en zouden we met z’n allen het rondje verder lopen. Uiteindelijk zijn we wat drankjes gaan drinken en hebben we weer een leuke avond beleefd.

Foto bombValencia by night

De volgende dag zijn we een fiets huren en hebben we heel Valencia door gefietst. Dit was erg gezellig en ik heb haar veel kunnen laten zien. Natuurlijk ging dit gepaard met een hoop geklets en een gezellige sfeer.
Later kwamen we wat gaar thuis en zijn we even gaan dutten. Hierna hebben we ons opgefrist en zijn we eens goed gaan stappen. Voor haar leuk omdat dit al tijden niet meer kan in Nederland en voor mij, de laatste loodjes!

Ik en mijn lieve vriendinnetjeKiekje van onze eigen fotoshoot

KerstboomStrandwandeling

Als afsluiter zijn we de laatste dag lekker gaan wandelen en hebben we door het centrum gestrand. We zijn even lekker wat gaan drinken en hebben we een gezellige middag beleefd. En we zijn hierna boodschappen gaan doen en heerlijk op de bank geploft.

Morgenvroeg ga ik haar nog even uitzwaaien en tot ziens zeggen. Het duurt immers niet lang meer tot ik weer terug keer naar Nederland!

Ik ben enorm dankbaar voor zo een lieve vriendin als zij. Ik had haar écht gemist.

Dikke kus, Lies

1. Brigitte van de Koevering:
    12 december 2021
    Hoi Lisa,

Wat leuk om jullie daar zo samen te zien, een vriendschap die ik vanaf leerjaar 1 heb zien groeien en kijk eens waar jullie nu staan. Wat een ervaring hebben jullie opgedaan en over een paar maanden een MBO 4 diploma. Maar eerst maar eens Kerst thuis met je familie vieren. Prachtige plaatjes trouwens Valencia in Kerstsferen dat heeft ook wel wat. Enjoy the ride untill the end en tot snel.