Mijn lieve vriendjes! | Blog 12 - 5 december 2021

5 december 2021 - Valencia, Spanje

Lieve allemaal,

eindelijk was het weer zover! Voor mij kwam er ook weer eens bezoek langs. Ditmaal was het de beurt aan mijn vrienden van de middelbare school. Helaas, een van de meiden als corona en kon dus niet op bezoek komen. Dat was natuurlijk enorm jammer maar kon de pret niet bederven.

De eerste ochtend dat ze waren zijn ze samen lekker zelf op pad geweest. Ik moest namelijk nog even werken. Later in de middag ben ik aangesloten en hebben we de stad verder ontdekt. We hebben een kerk bezocht en zijn er oud paleis geweest. Een van mijn vrienden is er ook dol op deze pareltjes. En ik was er zelf nooit geweest maar deze kiekjes waren een hele attractie op zich.

Graf in de cathedral

KoetsPaleis kiekje

Op zaterdag zijn we samen naar de dierentuin gaan. Deze dierentuin heet bio Park Valencia. Ik denk dat deze dierentuin de alle mooiste is die ooit heb gezien. Er waren veel dieren die samen konden leven in een verblijf en van de dierensoort zelf, leefden er maar een klein aantal samen.

Mijn vriendenDagje Bioparc

Je zag dat het park een groot samenhangend geheel was en dat er goed gezorgd werd voor de dieren. Alle dieren waren actief en hadden genoeg beweeg- en leefruimte!
Het was dan ook erg divers. Ze hadden een groot aantal aan verschillende dieren. Erg mooi om te zien!

Chillende makiDansende neushoornsVechtende nijlpaarden

Knuffelende aapjes

We hebben het weekend afgesloten met een heerlijke brakke zondag. Wij zijn de zaterdagavond nog met mijn Valenciaanse besties opstap geweest! En wat hadden we een groot plezier.

517542CC-A5DB-4418-8BA2-B98C99988107

We hebben op zondag Sinterklaas gevierd en verder enorm rustig aan gedaan. Wij zijn even gaan wandelen en nadien nog genoten van het samen zijn.

Ik ben dankbaar voor mijn lieve vrienden die me komen opzoeken in het prachtige València!

Dikke kus, Lies