Een hard weekje werken | Blog 9 - 7 november 2021

7 november 2021 - Valencia, Spanje

Lieve allemaal,

Wat was het weer een intense week. Nu viel wat ik meegemaakt heb wel mee (gelukkig niet weer een heftig verhaal). Maar ik en een van de teachers hebben heel hard gewerkt.

In de week dat ik vakantie had, was een van de teacher ziek geworden. Ook afgelopen week was zij nog ziek. Vorige week heeft ze het gered met hulp van andere collega’s en practica’s, maar toch liep ze achter de feiten aan. Normaal draaien we de groep dan ook met drie en dan sta je ineens in je eentje en iemand die niet wegwijs is op de groep.

Ze was dan ook enorm blij dat ik weer terug was! Nu kunnen we enigszins het programma weer volgen en de kinderen zo goed mogelijk bieden wat ze nodig hebben.

We hebben de week gebroken met een gezellige lunch bij ons thuis. Ik bedacht me dat onze andere vriendinnen het appartement nog nooit hadden gezien… goed excuus om dan eens lekker samen de lunch te doen, we moeten immers toch weer tegelijkertijd aanwezig zijn!

Lunchdate met de meiden

Het was dan weer een weekje heel hard werken, voor ons allebei. In het weekend ben ik nog flink aan school gaan werken en ben ik één avondje uit gegaan.

Uit met de vriendinnen

Lekker afgesloten met een warm bad en ik was weer klaar voor een nieuwe week.

Ik ben dankbaar voor de waardering van de teachers. Dat hebben ze afgelopen week enorm duidelijk gemaakt.

Dikke kus, Lies

Kiekje uit València

1. Brigitte van de Koevering:
    9 november 2021
    Wat fijn dat je je gewaardeerd voelt door je Spaanse collega's dat maakt het harde werken de moeite waard. Dan mag je jezelf af en toe te kietelen met een lekkere lunch, een avondje stappen of simpelweg een warm bad. Goed voor jezelf zorgen is belangrijk. Geniet samen en werk ze.