Nu ben ik echt oud | Blog 6 - 17 oktober 2021

17 oktober 2021 - Valencia, Spanje

Lieve allemaal,

Wat een leuke week!

Mocht dan onderhand ook wel weer… op dinsdag waren we vrij door een feestdag hier in Valencia dus hebben we de meiden weer opgezocht en lekker opstap geweest. Enorm genoten!

De rest van de week heb ik vooral uitgekeken naar mijn verjaardag! Voor mij stiekem toch wel een hele happening.
Normaal geef ik een groot feest met al mijn vrienden. Het zijn veel groepjes bij elkaar maar gaat toch altijd goed. Nu zijn we met z’n vijfjes opstap geweest de avond zelf. Goede vervanger voor een keer!

Before the party

Mama had voor mij stroopwafels opgestuurd om eens te laten proeven op stage. Dit vond iedereen heel lekker! Ze vielen goed in de smaak. Daarbij had ze een lief tekstje geschreven.

Ook de ouders van Megen hebben mij verrast met een belletje ‘s avonds laat! We hebben even gebeld op FaceTime en ze hebben voor me gezongen!

Uitje

Op stage werd het ook goed gevierd. Ik moest op een dag ook even de deur uit zodat de kindjes iets moois konden maken. En dat hebben ze gedaan! Enorm lief, ik heb daarbij ook een mooi kettinkje gekregen. Na werktijd hebben we dan nog met een klein clubje een drankje gedronken en zijn we een hapje gaan eten.

Cadeautje

Dit jaar ben ik desondanks de afstand enorm verwend door de mensen om me heen. De meiden hier maar ook door mijn ouders. Dit vond ik heel fijn. Ik heb mij toch heel jarig gevoeld!

Ik ben enorm dankbaar voor alle lieve mensen om mij heen.

Dikke kus, Lies