We bloeien weer op! | Blog 3 - 26 september 2021

26 september 2021 - Valencia, Spanje

Lieve allemaal,

Daar zijn we dan weer. Helemaal weer beter en zin om te ontdekken.

De afgelopen week liep dan weer erg goed op stage. We voelen elkaar steeds beter aan en is er dan ook afgesproken om eens met z'n drieën te gaan zitten na werktijd om eens over de klas te praten en bespreken hoe we het beste bepaalde dingen kunnen aanpakken.

Natuurlijk als Nederlands zijnde kun je niet bijzonder lang zonder een goede friet speciaal dus hebben we deze week de Nederlandse friettent opgezocht. Dit was om te genieten. Tussen al het koken en Spaanse eten door. Je kan de Nederlander uit Nederland halen maar Nederland niet uit de Nederlander!

FRIETJUH SPECIAAL

Dit weekend had ik onze vriendinnen van Summa, Noortje en Marieke, een appje gestuurd om samen opstap te gaan. Dit breidde zich uit naar bijna een heel weekend bij hen. De ouders van Noortje waren toevallig op bezoek en heb die dus ontmoet. Zij gingen ook mee een drankje drinken en daarna zijn wij nog verder op pad gegaan. De volgende dag ben ik mee gaan picknicken en zijn we in de avond weer opstap geweest.

'sletfie'

We hebben weer een heleboel meegemaakt. Enorm gelachen en veel stiekem gedanst. Want ja, Corona gooit nog steeds roet in het eten zo her en der. Maar zeker heeft dat onze pret niet gedrukt.

De volgende ochtend was het tijd om weer lekker naar huis te gaan. Ik heb wat geld laten rollen want ome Duo was weer zo lief geweest om het een en ander te financieren. We zijn nog opzoek naar een stok mooie kaarten om eventueel wat spelletjes te doen.

Het was weer een memorabele week. Ik ben dankbaar.

Dikke kus, Lies

1. Brigitte van de Koevering:
    27 september 2021
    Hoi Lisa, ja af en toe moet je jezelf kietelen als je zo hard werkt. Dat doen jullie goed. Fijn om te horen dat er al heel wat contacten en vriendschappen zijn gesloten dat is een voorwaarde om je fijn te voelen. Geniet, leer en ervaar en blijf jullie avonturen delen. Groeten Brigitte van de Koevering