Bizar kut verhaal | Blog 4 - 3 oktober 2021

3 oktober 2021 - Valencia, Spanje

Lieve allemaal,

De week was super leuk verlopen. We hebben wat afgesproken met collega's en zijn na werktijd een hapje en drankje gaan doen. Dit was enorm leuk en zo leerden we ze ook weer een stuk beter kennen. Zo de gehele avond gespendeerd en daarna met een mooi geluksgevoel naar huis wedergekeerd.

Op pad met collega's

In het weekend zijn we met een aantal vriendinnen opstap geweest. We hadden namelijk een verjaardag te vieren! Ook dit was enorm gezellig. Overdag kunnen relaxen op het strand en afsluiten in de club. We maken er echt een leuke tijd van. Dat is zeker.

Met de meiden

De dag erna waren we flink aan het uitkateren. We zijn een hapje wezen eten en besloten naar het park te gaan. Helaas had ik hier de pech dat ik van mijn spullen ben bestolen. Bankpas... rijbewijs... sleutels... alles weg. Geluk dat ik mijn telefoon voor me had gelegd in plaats van in de tas gelaten.

Toch een rot einde van de week. Verbazingwekkend genoeg bleef ik eigenlijk best kalm. Ik was meteen in de denkstand "Wat moet ik doen", "Wat is er weg" en "Wat heb ik nog?". De dag erna kickte het besef pas in. Niet perse de gebeurtenis of van de financiële schade. Maar ik voelde mij heel kwetsbaar. Wat kunnen ze met mijn spullen? Kunnen ze me nog harder 'naaien' dan dat ze al hebben gedaan?!

Uiteindelijk heb ik voor nu al zo veel mogelijk geregeld en is er al zo veel mogelijk 'opgelost'. Ik heb Hier aangifte gedaan van de diefstal. Het was in het Spaans maar gelukkig heb ik een hele lieve collega die meteen aanbod om mee te gaan en me te helpen. Daarbij zijn wij beiden ongedeerd gebleven en met een portie schrik er vanaf gekomen. Daar ben ik heel dankbaar voor.

Mijn redders in nood op het bureau

Dikke kus, Lies

1. Megen:
    6 oktober 2021
    Trots op jou meid hoe je hiermee om gaat❤️
  2. Rinske:
    7 oktober 2021
    Super balen! Hopelijk geeft het je ook vertrouwen in jezelf 'kijk hoe je dit opgelost hebt!' :D
  3. Brigitte van de Koevering:
    7 oktober 2021
    Hoi Lisa, want een ongelofelijk rot situatie maar je weet nu wel dat je hiermee om kunt gaan. Gelukkig dat je je telefoon had om alles te regelen en fijn om te horen dat je Spaanse collega's direct voor je in de bres zijn gesprongen. Laat het je verblijf niet teveel overschaduwen en probeer het achter je te laten. Hou je taai en have fun.